livet-enligt-mimmi

Swishat

Av Mimmi - 2024-04-27 13:30


Mjau, som ni kanske lade märke till så låg bloggen nere igår.
Det var fruktansvärt irriterande!
Jag upptäckte det precis när jag hade swishat 3830 kronor till Änglakatten.
För då ville jag ju berätta det för er.
Och så gick det inte.
Jag blev nästan lite deppig medan Matte försökte och försökte helt utan framgång.
Till slut bad jag henne att göra ett inlägg på Facebook.
Men det är ju inte samma sak.
Tänk att det blev så mycket pengar i alla fall.
Jag tvivlade lite under mjauktionens gång.
Men till slut, med några som rundade upp sin betalning och Cornelia och Paula som donerade pengar också så blev det en riktig fin slant till Änglakatten.
Och Änglakatten uttrycker alltid mycket uppskattning, både på deras sida och på Mattes.
Sånt är trevligt, tycker jag.
Jag jobbar ju så hårt och jag är bara en liten katt.
Nu tänker jag i alla fall vila mig ordentligt och äta godis hela helgen.
Mjau!

 
 
Ingen bild

Cornelia

Lördag 27 april 15:16

Vi märkte verkligen att det var något knas 🙀med bloggen igår! Vi blev nästan lite oroliga om det hänt dig och matte något men nu kan vi pusta ut😺
Buff C🐈‍⬛

Mimmi

Lördag 27 april 16:48

Mjau, det händer ibland att bloggen ligger nere. Men aldrig så länge som den här gången, så att jag inte kunde blogga.
Nospussar

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards